Spring Medical

Informační systém pro řízení chodu lázní, rehabilitačních a odborných léčebných ústavů. Postará se o jednoduché plánování kapacit zaměstnanců, ubytování i procedur. Oceníte bezchybné vyúčtování všech poskytnutých služeb a splnění povinností vůči pojišťovnám. Nepřijdete o žádnou platbu.

S jedním systémem zvládnete vše

Modularita a flexibilita více jak 20 modulů

Spring Medical si poskládáte podle svých potřeb z několika desítek volitelných modulů, které jsou dokonale kompatibilní. Navíc je propojíte s vámi používanými systémy (dveřní systém, intraweb) a webovými službami (např. Booking.com)

Snadná ovladatelnost používejte systém na tabletu nebo PC

Na jednom místě naplánujete procedury, ověříte obsazenost lůžkových kapacit, stav skladových zásob, zkontrolujete platby za poskytnuté služby i docházku a vykonanou práci zaměstnanců. Máte k dispozici vše, co běžný chod vyžaduje.

Bezpečnost

Bezpečnost je zajišťována pravidelnými penetračními testy. Data jsou ukládána na zabezpečené uložiště.

OAuth a security header jsou samozřejmostí. Databázi lze provozovat na Linuxu nebo Windows serveru, dle požadavku zákazníka.

Možnost propojení s dalšími systémy

Aplikační server snadno propojíte se softwary třetích stran, jako je například Booking.com, pomocí zabezpečeného API rozhraní.

Systém dokáže komunikovat s REST JSON nebo SOAP.

Zpracování velkých objemů dat

Propracovaný systém archivace, výkonný reportovací nástroj a BI řešení rychle zpracovává velké objemy dat. Pokud potřebujete zvýšit rychlost, rozdělíte aplikační server do několika instancí.

Přehledné zobrazení statistik. Dynamické tvoření dashboardů a reportů podle představ uživatele.

Volitelný modulární systém

Aplikace se skládá z více než 20 dynamických modulů, které pokrývají veškerou agendu lázní, rehabilitačních zařízení a odborných léčebných ústavů.

Moduly si vybíráte podle svých potřeb.

Plná konfigurovatelnost

V systému si vytvoříte vlastní formuláře, reporty, dashboardy a rehabilitační testy. Pomocí intuitivního grafického konfigurátoru si také nastavíte jejich vizuální podobu.

Nikdy nebylo jednodušší si aplikaci přizpůsobit vlastním potřebám a procesům.

Usnadnění přípravy na akreditační řízení

Díky kompletnímu auditnímu sledování uložené dokumentace a autorizačním pravidlům (ověření, autorizace a elektronický podpis) si zjednodušíte práci v akreditačním řízení.

Nezaskočí vás žadný audit ani kontrola, pomocí strukturované dokumentace dokážete sledovat každý atribut.

Zdravotní agenda – ambulantní, hospitalizační a rehabilitační péče

Modul vám pokryje celý proces zdravotní péče od příjmu klienta přes návrhy na léčbu a samotnou léčbu až po vyúčtování pojišťovnám. Vyřešíte přes něj evidenci klientů, léčiv, diagnóz, dekurzů, rehabilitační plánování i strukturovanou dokumentaci.

  • Strukturu i vzhled zdravotní dokumentace si v modulu upravíte podle svého.
  • Z jednoho místa vyúčtujete poplatky i dávky pro pojišťovny za ambulantní i hospitalizační léčbu.
  • Všechny zdravotní záznamy se archivují, můžete se k nim kdykoli vrátit, podívat se na historii záznamů a na provedené změny.
  • U záznamů si nastavíte vlastní pravidla schvalování: autorizace, akceptace záznamu, elektronický podpis.
  • Zdravotní dokumentace je strukturovaná a umožňuje rychlé statistické zpracování.
  • Data jsou v normalizované podobě, takže si je budete snadno předávat s jinými zdravotnickými zařízeními.
  • Lékaři ocení snadné předepisování léčivých přípravků a procedur (vytváření časových plánů) a sledování jejich průběhu.
  • Modul nabízí také globální dekurz, průvodce lékařským příjmem, percentilové a obecné grafy.
  • S jeho pomocí můžete pracovat také s poukazy, recepty a žádankami.

Rehabilitace

Modul propojí volnou kapacitu zaměstnanců, pracovišť i pacientů, zkontroluje požadavky pojišťoven a vytvoří detailní časové plány poskytované péče. Šetří čas a minimalizuje chybovost při předepisování procedur. Velkou výhodou je také přesné vyúčtování poskytnuté péče jakéhokoli druhu a automatická tvorba faktur i dávek pro pojišťovny.

  • Sledováním docházky získáte přehled o vytíženosti jednotlivých zaměstnanců.
  • Snadný dohled nad kapacitami zaměstnanců, pracovišť i klientů vám ušetří čas i peníze
  • Rychle vyhledáte volné kapacity personálu, pracovišť i klientů a naplánujete procedury.
  • Pomocí čárových kódů a RFID snadno vyřešíte evidenci docházky klientů na procedury.
  • Jednoduché plánování dlouhodobých pobytů pomocí periodicky se opakujících procedur
  • Propracovaný způsob řešení nepřítomností chybějících pracovníků rehabilitace
  • Jednoduché hledání volných kapacit za chybějící pracovníky
  • K jednotlivým pobytům klientů si můžete nadefinovat vlastní formuláře, které vám umožní jednoduchý sběr dat specifických pro vaše zařízení
  • Neomezený počet pracovišť, ze kterých je možné vytvářet časové plány procedur
  • Aplikace v mobilním telefonu umožní klientům zobrazovat časové plány jejich procedur včetně veškerých změn
  • Detailní rozbory poskytnutých procedur

Stravování

Se vším, co se ve vašem zařízení týká gastronomie, si poradí stravovací modul. Zvládne stravování zaměstnanců i klientů, receptury, propojení se skladem, předepisování a evidenci speciálních diet.

  • Stravovací modul je napojen na objednávkový webový portál, na němž si zvolí jídlo jak zaměstnanci, tak klienti a externí strávníci.
  • Lékaři mohou v systému nastavit dietu konkrétním pacientům, ale i celým skupinám.
  • Stravovací modul lze propojit s tím skladovým.
  • Na jednom místě uvidíte evidenci alergenů i nutričních hodnot jednotlivých jídel.
  • Podle receptur, počtu objednávek a klientů systém automaticky sečte a zpracuje data pro normování a vytvoření výdejek.

Ekonomika

Práce s fakturami, sledování dlužníků, přijaté a vydané daňové doklady, párování s pokladnami a bankami, prodej zboží i služeb a vyúčtování poskytnuté péče zdravotním pojišťovnám. Tento modul vám pomůže se správou všeho, co se ve vašem zařízení pojí s tokem peněz.

  • V systému můžete sledovat konta klientů v různých měnách a párovat faktury s pohyby na účtu.
  • K motivaci klientů nebo zaměstnanců lze vytvořit věrnostní program.
  • Na jednom místě vyřešíte komunikaci s bankami, napojení platebních terminálů a také dávkové vyúčtování pro zdravotní pojišťovny.
  • Modul propojíte s neomezeným počtem účtů a pokladen s EET.
  • Budete mít pod kontrolou volný prodej služeb i zboží.

Plánování kapacit zaměstnanců a pracovišť

Snadná koordinace a dohled nad kapacitami zaměstnanců, pracovišť i klientů vám ušetří čas i peníze. Stačí pár kliknutí a zajistíte údržbu, procedury i celý chod. Bez prostojů a prodlev.

  • Sledováním docházky získáte přehled o vytíženosti jednolivých zaměstnanců.
  • Rychle vyhledáte volné kapacity personálu, pracovišť i klientů a naplánujete procedury.
  • Pomocí čárových kódů snadno vyřešíte evidenci docházky klientů na procedury.
  • K jednotlivým pobytům klientů si můžete nadefinovat vlastní formulář, který vám umožní vytvářet i tzv. testy využitelné při sběru dat.

x

Správa ubytovacích kapacit

Ubytovací modul vám zjednoduší práci s rezervacemi a příjmem hostů. Cenové hladiny pro jednotlivé typy hostů a služby si jednou nadefinujete a systém už vytvoří správné vyúčtování za vás.

  • Apartmány a pokoje si v modulu přehledně rozdělíte do budov a na pár kliků k nim přiřadíte obsazenost, rezervace, ceny i příplatky za speciální služby (kontingent, údržba, single use).
  • Rezervace pokojů vytváříte jednotlivě nebo ve skupinách. Pro konkrétní osobu nebo anonymně. Totožnost hostů můžete doplnit později.
  • Rychle a bezchybně přijmete všechny typy hostů (pacient, klient, doprovod).
  • Systém zabraňuje vzniku kolizí v plánování. Automaticky vás upozorní, když se rezervace kryjí.
  • Snadno vyhledáte prázdná nebo obsazená lůžka.
  • Všechna data uvidíte se změnami v čase v přehledných grafech.

Laboratoře a diagnostika

Modul vám usnadní práci se zadáváním žádanek, výsledků testů, evidencí vzorků a komunikací s externími laboratořemi (díky použitému DASTA rozhraní). Laboratorní data pacientů také snadno a přehledně předáte ošetřujícím lékařům.

  • Získáte nástroj na efektivní zpracování dat, výsledků i statistik.
  • Pokud laboratorní modul propojíte s tím zdravotním, zjednoduší se vám komunikace s laboratořemi a výsledky testů se přiřadí ke konkrétním pacientům.
  • Použitý standardizovaný formát DASTA (český národní datový standard pro výměnu informací ve zdravotnictví) umožní přenos informací v tomto formátu:
  • Obecná data obsahují informace o odesílateli, časech (žádost, vyšetření, odeslání), klasifikaci urgence a typu dat.
  • Identifikátory se skládají z dat o pacientovi, případu a události.

Plánování úkolů

Úkolovník slouží k efektivnímu plánování úkolů a řízení projektů. Zaměstnanci si s jeho pomocí naplánují práci na celý den, týden i měsíc. Navzájem si přiřadí úkoly, sledují jejich plnění. Vedení získá přehled o plnění úkonů.

  • Umožní vám vytváření projektů, dílčích podúkolů a jejich přiřazování konkrétním zaměstnancům či oddělením.
  • Úkolovník můžete propojit s DMS a sledovat práci s dokumenty.
  • Uvidíte stav, historii úkolů a čas potřebný k jejich splnění.
  • Lehce odhalíte nedostatky v pracovních procesech.

Sklady léku, produktů, potravin

Všechny skladové zásoby, které vaše zařízení má, budete mít pod kontrolou – od příjmu přes přesuny až po výdej. Uvidíte, kolik čeho zbývá, co je potřeba dokoupit, čemu brzy projde minimální doba trvanlivosti a komu a kdy bylo zboží vydáno.

  • Získáte přesnou evidenci nákupů i výdeje komodit ze skladu.
  • Skladové karty vám dají přehled o cenách, šaržích, expiraci a o rezervovaném množství, které je potřebné pro konkrétní zakázky.
  • Systém využijete také pro výdej léčiv a zdravotnického materiálu.
  • Sklady si rozdělíte podle typu uložených komodit a zároveň je můžete spravovat centrálně.
  • Nastavíte si master produkt neboli jednotné definování položky napříč všemi sklady.
  • Vytvoříte si ceníky pro různé typy klientů.
  • Evidence balení a správa množstevních jednotek vám zrychlí práci.
  • Potěší vás také snadná inventarizace, konfigurace tiskových sestav a možnost propojení s e-shopem.
  • Uvidíte historii jednotlivých položek, změny cen i jejich množství v čase.

Evidence klientů

Dobře vedená evidence klientů vám usnadní komunikaci. Systém je připraven k ukládání kontaktů, písemné komunikace i zápisů z jednání. Vše na jednom místě.

  • Data do systému mohou zadávat zaměstnanci, nebo využijte nástrojů třetích stran (telefonní ústředny, obchodní rejstříky, sociální sítě, marketingové nástroje).
  • Pomocí modulu můžete s partnery komunikovat e-mailem i přes sms.
  • Na pár kliků naplánujete schůzky, rozešlete pozvánky zaměstnancům i partnerům, zarezervujete místnost.
  • Na jednom místě budete mít uloženou veškerou komunikaci včetně záznamů z jednání.

Sledování obchodních zakázek

Tento modul vám zjednoduší sledování obchodních případů. Budete mít přehled o všem od prvního kontatku až po předání. Uvidíte kdy, kdo a za kolik má zakázku dodat a jaký je současný stav.

  • Povedete kompletní evidenci obchodních případů na jednom místě.
  • Obchodní případy uvidíte na mapě.
  • Usnadní vám fakturaci. Zálohové faktury, platby v hotovosti, finální fakturace a stav úhrady.
  • Vysledujete množství spotřebovaného materiálu a odvedené práce.
  • Modul můžete propojit s pokladnou, s DMS a kalendářem.
  • Vygenerujete si přednastavené dokumenty, smlouvy a šablony.

Sdílené kalendáře

Užitečnost kalendáře Spring Medical spočívá v možnosti propojení s dalšími moduly. Z kalendáře se prokliknete do složky obchodního případu i ke kontaktům na partnery. Samozřejmostí je také sdílení a sledování kalendářů mezi zaměstnanci.

  • V kalendáři uvidíte úkoly a události konkrétních zaměstnanců, oddělení i celé firmy.
  • Nastavíte si notifikace podle potřeby.
  • Dozvíte se o nesplněných úkolech.
  • Kalendář si propojíte s dalšími moduly (produkty, obchodními případy a partnery).
  • Vytvoříte si periodické události a notifikace.

Správa dokumentů (DMS - Document management system)

V uložených dokumentech uvidíte všechny jejich historické verze. Když se objeví chyba, snadno zjistíte, kde vznikla. Výhodou je také kompatibilita a možnost webové editace i komprimace všech běžných formátů. Bez nutnosti nákupu dalších softwarů.

  • Modul zvládá všechny běžné formáty souborů (např. HTML, TXT, PDF) a je kompatibilní s Microsoft Excel i Word.
  • Dokumenty Microsoft Office upravíte přímo ve webovém rozhraní.
  • Správa dokumentů vám umožní hromadné nahrávání a odesílání dokumentů e-mailem.
  • Fulltextové vyhledávání napříč všemi dokumenty najde slova i slovní spojení.
  • Díky funkci verzování získáte přístup ke všem verzím dokumentu. Můžete je mezi sebou porovnávat a sledovat změny.
  • Vybrané dokumenty můžete zamknout a zabránit tak jejich editaci.
  • Dokumenty lze v modulu také tagovat a komprimovat.
  • Pomocí API můžete DMS modul propojit s jinými systémy.

Datové schránky a registr smluv

Modul vám zjednoduší práci s dokumenty v datové schránce a komunikaci s registrem smluv. Už žádné překlikávání a přehlašování. Po napojení na informační systém získáte přístup k dokumentům v datovce. Můžete je číst, upravovat i doplňovat a přeposílat.

  • Práva a přístupy do datové schránky v modulu nastavíte všem zaměstnancům, kteří je potřebují.
  • Uvidíte historii změn a postup při práci s jednotlivými dokumenty.
  • Ušetříte čas, protože s přijatými dokumenty můžete v informačním systému Spring Medical rovnou pracovat.

Statistika

Pomocí tohoto modulu budete mít veškerá data pod kontrolou díky využití našeho BI nástroje Spring Data Warehouse.

  • Business intelligence aplikace
  • Zjednodušuje práci s velkými objemy dat z různorodých databází
  • Na pár kliků dostanete data z různých zdrojů do jednoho přehledu
  • Snadno data analyzujete a zpracujete
  • Zjišťujte, co potřebujete, bez zbytečné námahy a mějte data pod kontrolou

Migrace dat

Modul Migrace slouží k jednorázovému přenosu strukturovaných i nestrukturovaných dat zákazníka z dosavadně využívaného systému do Spring Medical. Všechna přenesená data pak máte v systému Spring Medical plně integrována a můžete s nimi snadno pracovat.

  • Kontrola dat
  • Transformace dat
  • Detailní přehled všech importovaných dat
  • Kompletní náhrada stávajícího systému

Synchronizace dat

K plynulému přechodu ze stávajícího systému slouží modul Synchronizace, zajišťující online synchronizaci dat mezi stávajícím systémem a Spring Medical a umožňující tak jejich bezproblémové souběžné užívání až do úplného přechodu na Spring Medical.

  • Kontrola dat
  • Transformace dat
  • Detailní přehled všech synchronizovaných dat
  • Propracovaná správa synchronizační fronty včetně řešení problémů
  • Notifikace odpovědných osob

Jaké jsou pořizovací náklady systému Spring Medical?

Užívání systému Spring Medical je řešeno formou pronájmu s pevnou měsíční úhradou za jeho použití a poskytovanou podporu (tedy bez nutnosti jednorázového zakoupení doživotní licence), proto přechod na systém Spring Medical není spojen s žádnými mimořádnými pořizovacími náklady. V případě zájmu dokážeme zájemcům o Spring Medical nabídnout jeho užívání ve formě cloudového řešení (SaaS). K významné úspoře pořizovacích nákladů přispívá i využití prověřených a spolehlivých open source produktů (zejména databázového systému PostgreSQL s licencí MIT).

  • Žádné pořizovací náklady
  • Pronájem s pevnou měsíční úhradou včetně podpory od 25 000,- Kč bez DPH
  • Možnost cloudového řešení (SaaS)